17 Ocak 2008

Blogu çok ihtmal ettim, ama tavşanseverden e-mailler gelmeye devam ediyor. Bu aralar bebek tavşanlar ve ishal vakalarında bir artış lduğu söylenebilir. Unutmayınız, kuru yonca yaprağı ve saman her derde devadır, %90 tüm sindirim problemlerini çözerler.

Gelelim bu aralar aldığım en şeker e-maile, bunu sizlerle paylaşmadan edemem. Emre, bu şeker e-mail için teşekkürler.

"İyi günler. Ben tavşanım hakkındaki bir sorundan bahsetmek istiyorum. İlk tavşanımı ishalden kaybettim ve şu an bir tavşanım daha var. İshal olmaması için elimden geleni yapıyorum. Ancak tavşanım kafasını petek arasına sokmayı çok sevmeye başladı. Halbuki petek sıcak. Sonra yanına gidip ayaklarını sonuna kadar uzatıp uyuyor. Sonra da 10 dk. hayvan aşırı genleşmiş vaziyette oluyor. Yavaş yavaş kendine geliyor. Bir de bana bir yem verdiler kahverengi buğday tanesi kadar bişi ama onu pek sevmedi. Hayvanım 3 haftalık. Sizce başka alabileceğim yem var mı?"

Sıcaktan "genleşen" bu minik tavşanı düşündükçe gülümsemeden edemiyor insan. Önerim, kendisine e-mailde de yadığım üzere, kalriferin önünü kapatıp oraya girmesine engel olmak bu minik yaramazın. Napalım "bazıları sıcak sever"! :)

Hiç yorum yok: