4 Eylül 2007

e-mail (Irmak & Topik)

2 gün evvel gelen çok şeker bir e-mail. Hemen yayınlamak isterim. Topiler çoğalıyor :)

" İyi günler. Benim adım Irmak ve 13 yaşındayım.

Bende evde 4 aylık bembeyaz bir tavşan besliyorum. Öncelikle böyle bir site açtığınız için size çok teşekkür ederim.tavsan.org sayesinde tavşanlar hakkında çok bilgilendik. Ve ben de tavşanımın adını (Eğer kızmassanız) Topi koydum. Ve o bizim bir tanemiz evimizin neşe kaynağı. Zaten biz ailecek hayvanları çok severiz. Sert biri olmasına rağmen sevgi dolu olan babam bile artık her işten geldiği zaman Topi'ciği kucağına alıp seviyor . Hatta ona takma bir isim bila taktı. Tavsan ''TOPİK'' :)))Ve size bitanemiz Topi 'nin resimlerini yollamak istiyorum.Bakarsanız sevinirim. Ve son bir şey sormak istiyorum. Ben Topi yi kucağıma alıp sırt üstü yatırınca neden se hep uyuyor neden acaba???

Tekrar iyi günler dilerim

ve tavsan Topi'ye selamlar=)))"



5 yorum:

Adsız dedi ki...

tavşanınız biraz zayıf ırmak ama normal çünkü 4 aylık

tavsan.org dedi ki...

Irmak keşke bana tekrar e-mail gönderse ve Topi nasıl anlatsa. Merak ettim :)

TAVŞANSEVER dedi ki...

hımm bende sizin TOPİ nizi merak ettimmmm :)

Aşkla Kafayı Bozan Kız. dedi ki...

Merhaba, ben Irmak. Size Topimizle ilgili bir mail attım ve iliginiz için çok teşekkürler :)

ipi dedi ki...

Merhaba Irmak, e-mailini aldım.
Topik çok tatlı ve harika birşey olmuş :) Güzel haberlerinizi aldığıma çok sevindim gerçekten, mailin için teşekkürler :)
Sevgiler