29 Temmuz 2007

Topi'ye mektup

Sevgili Topim,
--pardon, girişi revize ediyorum:--

Bak Topi,

Varoluşunla çelişiyorsun. Sen bir tavşansın. Fluffy, şirin ve cici bir varlık olmak üzere dizayn edilsin. Avusturalya kıtasını talan etmen gibi müsibetliklerinin dışında ırkının karakteristik bir sorunun olmaması lazım. Bir tavşan olarak olayın cici, komik ve şeker olmak olmalı. Sessiz sedasız hoplayarak ve kemirerek varolmak durumundasın. Bunu kabul et artık. Nedir bu afra tafra anlayamıyorum. Sorun erkek arkadaşının olmaması mı? Peki haklısın. Ama yapılacak birşey yok. Artık bu gerçek ile yüzleş: You are not gonna have any boyfriend. There aren't any around. Olsa tükkan senin. (kendime ve tanıdığım bi çok hatuna söylüyorum bunu bu aralar, konuya hakimim o yüzden). Başka şeylere kanalize et içindeki enerjini. Beni sev, cici ol, yanına geldiğimde hemen zıplayarak gel ve beni öp. -şeklindeyim. Çünkü ben seni çok seviyorum ve böyle yeterince keyifli olmadığını görünce çok üzülüyorum. Konuya mantıksal yaklaşmak durumundayız. Duygusal davranamayız. Anladın sen beni.

Ergenliğindeki sevgi dolu, heycanlı ve neşeli haline dönmen dileği ile.

Hiç yorum yok: