27 Eylül 2010

Kuru otumuza kavuştuk

Ve mutlu son! Juen Pet Market'e cumartesi günü giderek kutu otumuzu aldık. Bu dükkana daha önce de gitmiştim ve çok memnun kalmıştım. Online alışveriş de yapılabiliyor ama dükkanın içi eğlenceli olduğu ve ürün çeşitleri bol olduğu için gitmeyi tercih ettim. Kemirmesi için güzel oyuncaklar da buldum. Ablam da kedisi için ilginç oyuncaklar ve organik kedi kumu aldı. Epey eğlendik yani.

Topi 3 haftadan uzun süredir otsuz kaldığı için sindirim problemleri yeniden başlamıştı (normalden yumuşak dışkı). Dün büyük bir keyif ve iştahla otlarını yedi, kafesinin her tarafına bunlardan bol bol bıraktım. Bir süre ona tatlı birşey vermeyeceğim ve sindirim sistemi stabilize olana kadar ot ve kutu mama vereceğim. Otun önemini ve ne kadar hayati olduğunu bir kere daha gördüm. Tavşanlar otsuz kalmasın! :))


Hiç yorum yok: