18 Haziran 2007

Sistik - PartII

Son durum: Konuştuğumuz üzere sabah Topi'yi idrar tahlili alınmak üzere veterinere bıraktım. Başına gelecekleri anlarmış gibi kutusuna girmemek için çok direndi. Sakinleştirmek için ne yaptıysak olmadı. Sonra veterinere götürüp kutusunun içinde teslim ettim. Dışarı çıkarken onu orda bıraktığım için öyle içim burkuldu ki anlatamam. Çok acil işlerim olmasa 3 saat onunla orada beklerdim. Korkudan kutusunun içinden minnacık olmuş bir köşede top gibi oturmuş... Titreyip duruyor, gözler kocaman açılmış... Çok kötü oldum. Dolmuşlara doğru ilerlerken yolda ağlayacaktım. Bunları yazarken bile çok kötü hissediyorum. Yazık canım, neler çekti...

Tahlil sonuçlarını 2-3 gün içerisinde verecekler ve tedaviye başlanacak. İdrar yollarında enfeksiyon olduğu kesinmiş, umarım başka birşey çıkmaz. Tedavinin ayrıntılarını da yine buradan anlatacağım. Nedir bu kadınların sistitten çektiği diye sorarak bitiriyorum bu yazımı.

Hiç yorum yok: