3 Şubat 2012

Çoban tavşanı

Bu video bir çoban tavşanını anlatıyor. Bakın mini mini haliyle bir sürü koyunu yönetiyor. Koyunlar üzerinde otorite kurulmuş, dehşet saçıyor! heh heh heh.. 3 kilo bile olmayan pofuduk bir canlı için gayet başarılı. Koyunlar da hakkaten dedikleri kadar akıllı (!) hayvanlar anlaşılan. Bu pofuduk bücürden dehşet içinde kaçmaları çok komikmiş.

Bekçilik yapan tavşan da duymuştum ama çobana bayıldım.Bizim Topi olsa koyunları bırakır, şöyle güneşli bir noktayı bulup oraya kıvrılır bütün gün fosur fosur uyurdu.


6 yorum:

das Hase dedi ki...

Güzelmiş vallahi :)

das Hase dedi ki...

Güzelmiş gerçekten :)

das Hase dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ipi dedi ki...

ben de çokk eğlendim seyrederken admin :)

Gunes dedi ki...

Merhaba,
Size maille ulaşmak isterdim ama mail adresinizi bulamadım.
Bundan yaklaşık 3 sene önce sizin bloğunuz ve tavsan.org sayesinde oğlumu evlat edindim. 3.5 yaşında pofidik bir tavşan bana hayat arkadaşlığı yapıyor. 8 ay önce kalp yetmezliği tanısı koyuldu. Düzenli olarak tedavi oluyor.
Ve evin tek çocuğu olduğu için geçici yuvalık yaptığım zamanlarda diğer hayvanları istemediğini açıkça belirtiyor. Yine de yalnız kalmaktan sıkıldığını düşünüyorum. Bir yavru kedi evlat edinmek istiyorum. Onları birbirine nasıl ısındıracağımı bilemiyorum. Çünkü Fırfır karakteri olan bir tavşan. Bu konu hakkında bir deneyiminiz var mı? Bana fikir vererek yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler, sevgiler.
Fırfır'ın annesi.

ipi dedi ki...

Merhaba,
Kedi-köpek-tavşanların beraber yaşamalrı ile iilgili kural bebeklikten birbirlerine alıştırılması. Fırfır yaşını almış bir tavşan ve diğer hayvanları sevmediğini belirtmiş. Yavru kediler çok enerjil ve oyuncu oluyorlar. Tavşanı strese sokmaz mı bu durum?